ד״ר מנאר קעואר

גניקומסטיה

תופעה של שד מוגדל בגוף הגבר נקראת גניקומסטיה (מיוונית "שד נשי"). במרבית המקרים הסיבה להיווצרות שד סימטרי או א-סימטרי בגוף הגבר אינה ידועה, אך במצבים מסוימים נגרמת הגניקומסטיה עקב השמנת יתר, נטילת תרופות מסוימות או בעיות הורמונליות. תופעה זו פוגעת בחיים החברתיים של הגבר, גורמת למבוכה בקרב המין הגברי, ועלולה גם להביא לידי תסמיני דיכאון וחרדות.

לקוח אחרי טיפול בגניקומסטיה

גניקומסטיה – איך אפשר לטפל בה

היום קיימות דרכים שונות לטפל בגניקומסטיה ולגמול אנשים רבים מנידוי חברתי ודימוי עצמי נמוך. אלה דוגמאות לשלושה סוגים נפוצים של הגניקומסטיה ודרכי הטיפול בהן:

• גניקומסטיה קלאסית (דרגה ראשונה)– מתבטאת בהופעת שומן באזור השד אשר אינו כולל עודפים של עור. הטיפול בגניקומסטיה קלאסית מתבצע בדרך כלל על ידי שאיבה של שומן השד הנעשית באמצעות יצירת חתך קטן בצידי החזה, אך בחלק מהמקרים נוספים יש להוסיף כריתה של ממש של רקמת השד העודפת.
  • גניקומסטיה כפתורית (דרגה שנייה) – זוהי גניקומסטיה בצורתה הקלה המתבטאת בהצטברות של רקמות שומן מתחת לעור. אף על פי כן, גברים מעדיפים להיפטר מתופעה זו מכיוון שהיא גורמת לשדיים בולטים ("שפיצים") מתחת לכל חולצה כמעט. כדי לטפל בבעיה מבצעים שאיבה של השד כולל רקמת השד.
  • גניקומסטיה דרגה שלישית – צורת גניקומסטיה זו הינה החמורה ביותר ומהווה מטרד גדול, מפני שהגבר סובל מהיווצרות שדיים של ממש. תופעה זו נגרמת על פי רוב בעקבות ירידה גדולה מהירה במשקל, במצבים קיצוניים של השמנת יתר, או בעיות הורמונליות. העור האלסטי של השד אינו יכול להתאים את עצמו יותר לממדי הגוף ואינו מצליח להתכווץ. כדי לטפל בבעיה יש צורך להסיר את העור יחד עם הרקמה של השד לאחר ביצוע שאיבה של השומן באזור.
  • .

ד"ר מנאר קעואר – הקץ למבוכה

הגניקומסטיה היא תופעה בלתי נעימה הגורמת לבעיות חברתיות, אך היום, בזכות הטיפולים המשוכללים, ניתן להתגבר על הבעיה. ד"ר מנאר קעואר, רופא מומחה בכירורגיה פלסטית אשר יש לו ניסיון של שנים רבות בתחום הניתוחים הפלסטיים, משתמש בכלים חדשניים כדי לבצע ניתוחי הקטנת חזה לגבר או ניתוחים אחרים הכוללים שאיבת שומן, הגדלת חזה לנשים או ניתוח למתיחות בטן. ד"ר קעואר מעניק לא רק טיפול מקצועי ומיומן, אלא גם יחס אישי לכל מטופל ומטופל.

קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה

השאר הודעה ונחזור אליך: