• Home
  • הגדלת חזה בצפון

הגדלת חזה בצפון

מאי 11, 2021 johnny-admin Comments Off

הגדלת חזה בצפון

הגדלת חזה בצפון היא ככל הנראה הפתרון הטוב והיעיל ביותר עבור נשים בעלות חזה אשר לטעמן קטן מידי, בלתי סימטרי או נפול. הרבה מעבר לשינוי הפיזי שהגוף שלכן עתיד לעבור, השינוי הנפשי אותו אתן צפויות לעבור הוא משמעותי מאוד. הגדלת חזה בצפון יכולה להתאים לכל אישה אשר עברה את גיל 17, כלומר, לאחר שהחזה שלה סיים את הצמיחה שלו. חשוב לזכור כי גם הריונות עתידיים, הנקה ושינויים הורמונליים אחרים יכולים גם הם לשנות את גודל השדיים ולעיתים להעלות צורך בניתוח הגדלה נוסף.

הגדלת חזה בצפון – כל האמת על השתלים

הגדלת החזה, בשורה התחתונה, תעניק חזה גדול יותר לאישה, תוך כדי התחשבות במידותיה. זאת על מנת שגם לאחר הניתוח האישה תוכל ליהנות ממראה טבעי ואסתטי. השפעות הניתוח עוברות את הפן הפיזי ויכולות להשפיע לטובה גם על הביטחון העצמי. המראה החדש יעניק ביטחון רב יותר לאישה בחיי היום יום ויאפשר לה להתגאות בגופה כרצונה.

קיימים מספר סוגים של שתלים בהם משתמשים בניתוחים להגדלת חזה, שתלי הסיליקון הם הנפוצים ביותר בשימוש זה. ניתן לבחור בין שתלים עגולים לשתלים אנטומיים בדרגות קושי שונות, מחוספסים או חלקים ובנפחים שונים. השתלים האמינים הללו כוללים אחריות מלאה מפני קרע במעטפת של השתל. השתלים מגיעים במגוון של צורות וגדלים בכדי להציע לך את המבחר הרחב ביותר ממנו תוכלי למצוא בעזרתו של הרופא המנתח את השתל אשר מתאים לגופך יותר מכל.

נשיות מתפרצת

נשים רבות תמיד חשו כי החזה שלהן הוא חלק בלתי נפרד מהנשיות שלהן, וכי הוא תורם לדימוי העצמי שלהן. ניתוח להגדלת חזה יכול להביא לשיפור בתפיסת העצמי של נשים אלו, אך הוא חייב להתבצע על ידי רופא מקצועי מומחה לכירורגיה פלסטית. ד”ר מנאר קעואר מקפיד על שימוש בשתלים הטובים ביותר שנמצאים בשוק, והתאמתם בפגישות טרם הניתוח לגודל ומאפייני השד כמו גם לציפיות שלך.

הגדלת חזה בצפון כיום הינה נפוצה הרבה יותר מפעם. הסיבה לכן עשויה להיות טמונה בעובדה כי נשים רבים מכל שכבות האוכלוסייה עשו את הבחירה האמיצה והחליטו לשנות את המראה שלהן לצורה בה תמיד רצו להיות. ד”ר מנאר קעואר ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בביצוע ניתוחי הגדלת חזה בהתאמה אישית לכל אדם, זאת תוך התחשבות בגיל המטופלת, משקלה, צורת גופה ורצונה במידת חזייה גדולה יותר.

הגדלת חזה בצפון בהתאמה אישית לכל מטופלת

המראה החיצוני שלנו הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו ובעל השפעה רבה על הדימוי והביטחון העצמי שלנו. כך למעשה נוכל לראות כי נשים רבות בגילאים שונים אשר סובלות מחזה קטן, לא סימטרי או נפול במיוחד, עלולות לחוות פגיעה משמעותית בביטחון והתפיסה העצמית שלהן. כיום, בעזרתה של הגדלת חזה בצפון, נשים רבות יכולות ליהנות משדיים גדולים יותר אשר גם בעלי מגע רך ומראה טבעי במיוחד.

קיימות שיטות שונות להגדלת החזה, זאת לרבות הגדלה על ידי שתלי סיליקון או הזרקה של שומן עצמוני. חשוב לציין כי התאמה של השיטה תתבצע במהלך פגישת הייעוץ. אשר במהלכה תתבצע שיחה מעמיקה עם המטופלת, הבנת הציפיות והשאיפות שלה מהניתוח ובחינה מעמיקה של השדיים, הפטמה ומיקומה ובדיקה של איכות העור והעובי של הרקה בחלק העליון של השד. רק לאחר שכלול של כל הנקודות הללו ניתן יהיה להתאים בצורה מדויקת את סוג ההגדלה המתאימה ביותר למטופלת.

חזה במראה טבעי ואסתטי

בשורה התחתונה, אין ספק כי ניתוחי הגדלת חזה נועדו ליצור מראה מעוגל וגדול יותר של חזה מרשים. לצד זאת חשוב להבין כי כל מנתח פלסטי יתמקד ביצירתו של חזה אשר בעל מראה טבעי ככל הניתן. כך גם ד”ר מנאר קעואר ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בהתאמה של גודל וצורת החזה התואמת את צורת גופכן. צרו קשר כבר היום ונשמח לעמוד לרשותכם ולסייע במענה מקצועי ותכליתי לכל שאלה בנושא.

צור קשר:

לתיאום שיחת ייעוץ או לזימון תור
טלפון: 053-5243911

נשמח שתשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

    דילוג לתוכן